pottetid

Hallå där ute! :)

Idag har det vart full gång på barnen! jag var inte precis pigg imorse. var uppe till tre inatt och drack lite vin och nån öl och pratade med bente och odd-arve ett par timmar. riktigt trevlig söndagskväll! men där rök min tanke om att ta mig ut vid fem tiden för en morgonpromenad.. var så där riktigt hängig och trött imorse när jag vaknade. förssov mig tio minuter, och när jag väl var uppe kom jag på att jag glömt ta fram bröd ur frysen för frukosten som odd-arve frågade om jag kunde göra igår. jaja pytt pytt som dem säger, tack du som uppfann microvågsugnen! ;)

Sandra är 2,5 år, och det är dags för pottan på RIKTIGT. tog initiativet att ta med henne till badrummet idag för lite potträning och till hjälp hade jag pottboken. gick riktigt bra! hon har "a thing" för julenissen (jultomten) så använde han som lockbete, samt den lilla "gutten" som går på pottan i boken. fungerade riktigt bra! och hon GREJADE DET samtidigt som hon tyckte att det var kul! mission completed! får se om det går lika bra imorgon.


Känner du igen dig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!