norge


Den här bilden tog Halla på mig. Halla är en av mina två nyfunna isländska vänner som också är au pair som mig. dock har hon vart här i norge i ett år längre än mig, men det är otroligt skönt för då har man någon att luta sig tillbaka till och ställa frågor till som rör au pairandet. Hon är för övrigt väldigt duktig på att fotografera och har startat ett eget företag för ett tag sedan som heter @fotosnap. Några andra härliga bilder hon tagit är på "våra" barn när vi var hos Halla för första gången allihopa. Bilden är här nedanför:



Har frågat henne om hon har lust att ta en dag eller så och åka upp i bergen eller liknande och ta lite modellbilder på mig. Behöver verkligen nya bilder och hur kul skulle det inte vara att ha en enligt mig "proffsfotograf" som tar sjukt snygga bilder och dessutom i den norska naturen? Hon gick med på det så ska bara ta tag i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!