i min neccesär - perfume




Loverdose - åh denna parfym doftar såååå gott! när jag i november var utomlands med min famor och farfar och kusin, i samma veva som jag hamnade på sjukhus där nere och fick en vecka extra på gran canaria efter att ha fått operera bort blindtarmen så var vi runt på jumbocentret, bara en liten bit ifrån hotellet vi bodde på. Jag och min kusin nathalie sprang varje gång in på parfymbutikerna och luktade på alla sorters olika parfymer medan de stackarna som arbetade där fick ett helvette med att försöka få oss att handla då de trodde att vi var intresserade. det enda vi var intresserade av var att lukta och sedan gå därifrån med en massa olika provstickor. Men... jag fastnade för en och det var diesels då nya parfym, denna loverdose och flaskan gjorde inte lite påverkan. den var så söt! så jag gick och hade den i tankarna de kommande dagarna men köpte den aldrig. sen då hamnade jag på sjukhus och jacob kom ner och bla bla och när vi då var på jumbo centret igen när jag mådde bättre och hade fått lön slog jag till och köpte den rackaren!
absolut prisvärd och den luktar viol! till och med min pappa som brukar säga att jag sprutar på för mycket (fast det bara är ett sprut) lade märke till doften och sa att han tyckte den luktade jättegott. LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!