I min neccesär - foundation and powder


Maxfactor - otroligt bra täckning, lätt och täpper inte igen porerna (perfekt för den som har känslig hy) och rätt så billig. Man slipper få den där jobbiga kak-känslan och jobbiga streck utan den smälter verkligen in i hyn och får fram det bästa av den. har haft den rätt länge nu, och jag som tröttnar efter ett tag ville pröva på något nytt och som inte var flytande annars helt okej!

Maybelline dream matte mouse - en produkt jag använde när jag var yngre, så där 14, 15, 16 år och tyckte den var jätte bra då. sen glömde jag bort att den fanns, testade på en massa andra produkter. Nu kom jag till en punkt då jag ville ha den där härliga moussekänslan istället så dissade den flytande varianten för denna då jag vet att den är grym!

Mary Kay (burken med silvrigt lock) - var på ett party för ett par år sedan, ett mary kay party och köpte då en hel del produkter. denna är i mineraler och fungerade riktigt bra. dock tror jag att den är rätt gammal men what a hell? den var dyr, så den slänger jag inte i första taget. dock är den för dyr och svåråtkomlig för att jag ska köpa den igen.
Silvrig tub - concealer från mary kay, jätte bra täckning!

Solpuder - härligt glittrande solpuder perfekt för att få lite färg på kinderna.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jaana, jag säljer Mary Kay-grejer, så vara säg till om du behöver nåt så får du bra pris. :) Kram från Kim, Jacobs syster

2012-03-18 @ 21:17:47
Postat av: Jaana

Hej! Åh tack Kim! Ska jag absolut göra hehe :) hoppas du har det bra! Vi ses nog till sommaren kram

2012-03-21 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!