I min neccesär - cleansing


neutrogena - en gammal favorit. tycker att den hjälper mot fet och finnig hy! dock har jag tröttnat på cremeformulan. vill ha något som känns fräschare.




Min nya absoluta favorit - L´oréal - Upptäckte den stående på hyllan på kiwi här i Norge och köpte den av en ren slump. behövde något nytt att rengöra ansiktet med och det visade sig vara en hut för min hy! jag helt enkelt AVGUDAR den. Den kostade runt sådär 80 svenska kronor men det var den absolut värd! som ni ser så är det ett avtagbart rengöringsstycke med  små utåtstående piggar som rengör huden mjukt och masserande samt till för att öppna porerna. Har inte sett denna hemma i Sverige men om ni ser den så rekomenderar jag den. Jag har upptäckt att jag har blandhy och denna är perfekt för rengjöing av porerna och får hyn att känna sig fräsh och ren och man blir inte blank eller torr efteråt, bara mjuk och härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!