full hallåa med tre kids att ta hand om

har skurat golv, tömt diskmaskinen, lagt i ny disk, diskat, lagat mat, lekt med barn, tvättat tre maskiner med kläder, hängt up och tagit ner tvätt från tvättlinan, bytt bajs och kissblöjor, badat sötnosarna, vart ute med tjejerna i vagnen, ätit lunch i solen, druckit kaffe med Halla, hem igen uppför alla backar med tjejerna i vagnen (braaaa träning) lekt med lego, åkt rutschbana med barnen, slängt sopor, torkat ytor, pottränat med sandra, lagt susie i vagnen och fick henne att sova (IM THE BEST! hehe), gjort läxor med sebastian, spelat angru birds med sebastian och sen lade alla barnen en efter en, och fick såklart susies bajsblöja vid 20.00 då hon var nyduschad och ren i ny pyjamas.. haha ironi! ;)

dagen har varit riktigt mysig! det har vart mycket att göra men är stolt över mig själv hur bra den här dagen har gått när jag vart helt själv i ett dygn med tre barn och huset. det är till och med rent här hemma. nu ska jag bara chilla i soffan någon timme eller så framför ett nytt avsnitt av criminal minds och sen lägga mig. imorgon ska jag upp vid nio tiden och så är det en ny dag. hoppas på sol ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!