fotoskola

Jag gillar verkligen att fotografera och känns så naturligt när jag gör det. Går på känslan liksom. Nu hittade jag dessutom en blogg av en kvinna som hade en fotoskola förra året. Mycket av detta kan jag redan och använder omedvetet men skulle vara kul att ändå gå denna fotoskola i alla fall. Man kan alltid lära sig något nytt! Det bästa är att det är gratis och det är på nätet så att du kan göra det när helst du vill och har tid. Dessutom är det läxor som du får varje vecka och fotokursen är på tio veckor.

Om du har lust så gå den du med ;)
http://myhappydays.se/2011/june/fotoskolan-del-1-perspektiv-och-vinklar.html


en bild på mig i stockholm för sådär 2 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!