the best - tina turner



oscar den jäveln fick mig på ngt konstigt vänster att lyssna på den här låten, via fb då.. men den är bra, den är bra..

igår tog jag och kicki en sväng till affären och handlade hem lite mat. istället för att fortsätta vara duktiga och hålla oss ifrån skräpmat så föll vi dit och köpte nutella och ostbågar. gamar som vi är, så satte vi oss i en liten park utanför en kyrka, sådär mellan affären och oss. när vi sitter där och doppar ostbågar i nutella (usch jag vet, men vi var hungriga......) så kommer en präst emot oss på cykel och säger: "jasså, här sitter ni.. och doppar ostbågar i nutella..." och så skrattar han lite och säger "ha en bra dag på er tjejer!" LIIIIIIITE PINSAMT! haha

idag har man istället råkat ta någon annans tvättid.. tyckte jag var duktig som hade bokat tid (egentligen imorgon) klocka sju på morgonen och orkar pallra mig ner. när jag kommer ner så har kvinnan plockat ur vår tvätt och då slog det mig varför hon stod och kollade på mig så där konstigt när jag var på väg ner till tvättstugan och hon följer efter mig. efter att ha vart sur och sagt till mig att jag tagit hennes tid och hon om och om igen pekar på hennes tvättnyckel uppe på schemat så skäms jag.. är ju en klassiker i NOT-TO-DO's när man bor i lägenhet och som jag faktiskt själv råkat ut för och blivit irriterad för.. jag blev lite smått rädd och skyllde på "en kompis".. jaja! hoppas bara jag inte möter henne när jag går ner igen och att hon skäller på på mig igen för att ha använt torktumlaren.. kan ju inte ta hem två ikeakassar med blöt tvätt heller.... =) fy skäms på mig! det var inte meningen jag lovar! :p

Kicki åkte för en stund sen. Tim hämtade upp henne för provjobbandet på langos på Olofströms marknad. LYCKA TILL VÄNNEN!

nu ska jag ta och mysa mig ner i soffan och spela lite xbox.. ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag googlade på ordet Nutella :) Det är så att vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!



2011-05-23 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!