tenta jubel!

många studenter älskar studentlivet för allt festande men jämrar sig sen inför tentorna som man egentligen har haft allt tid i världen till att plugga till med tanke på alla lediga dagar.. jag är precis likadan! men mitt pluggande har faktiskt gått riktigt bra. jag har fått G på varenda en, och den senaste jag fått tillbaka (engelsk språkhistoria) fick jag faktiskt 51 p av 70 på. bara 5 poäng från VG! ;) HAPPY!

nu det bara en uppsatstenta kvar, terminen är snart över och de två muntliga redovisningarna är gjorda - no longer any major press! .. och sommarlov som med andra ord typ är lika med JOBB.. :) I can do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!