apple-shopping

Forgive me father for I have sinned...

hehe.. nä men jag har tänkt köpa ett nytt skal till min iphone rätt länge nu och ville ha något roligare (mer bling) än det enkla rosa som jag har nu. så hittade lite smått och gott.. och såklart blev det lite mer än vad jag tänkt mig. vad tycks? IM IN LOVE! :D


jag älskar det här skalet med vita diamanter på!  



ett skärmskydd fast med spegeleffekt


iphone hållare (som man sätter runt armen) så att man kan ha mobilen lättare till hands på gymmet eller när man är ute och springer (ett must-have)

kolla in sidan:
http://www.jbutiken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!