tenta lördag

imorse gick jag upp vid fem tiden; duschade, åt frukost och pluggade. tentan var klockan 9 så jag mötte upp jonna vid halv nio. satt tills halv ett en halvtimme innan inlämning och ärligt talat kändes det som att det gick bra, men jag ska inte säga för mycket. kan ju bli underkänd med.. men sjukt kul ändå. det var min första tenta!!! (:

när jag kom hem så slocknade jag direkt till lite musik.. var heeeelt slut i kroppen! skulle åkt in och träffat lina, katarina och jessika på lite party party med tanke på tentan men jag känner mig helt mör i kroppen och har sjukt ont i huvudet. nästa helg ska vi förmodligen till en kille som heter robin från klassen och fira allihopa ;)

ha en mysig lördagkväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!