studentklänning

satt och tänkte för ett tag sen tillbaka till studentdage och kollade på en massa bilder. fyfan vad jag hade roligt den dagen! det var en av de bästa dagarna i mitt liv hittils. ett minne för livet.. kom i alla fall att tänka på min studentklänning och började undra om den fortfarande passar.. så jag letade igenom hela garderoben och vände upp och ner på allt och tillslut... tillslut hittade jag den. och den passar fortfarande.. hehe "stolt". nej nu sitter den faktiskt bättre tycker jag. känns som att träning ger, definitivt resultat. :)


DÅ; 28 maj 2010


NU; 18 mars 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!