second last episode

nu har jag kollat på det näst sista avsnittet av första säsongen av heroes! ska spara det sista avsnittet tills ikväll sen ska jag påbörja säsong 2.. jag säger bara fyfan vilken bra serie! sitter alltid som fastklistrad framför datorn. var uppe till halv tre inatt bara för att jag inte kunde sluta kolla utan det blev avsnitt, efter avsnitt, efter avsnitt. :)

ska borsta tänderna nu innan jag går till bussen för att ta mig in till stan. ska nämligen på arbetsintervju som spinninginstruktör sen blir det some workout på gymmet :) wish me luck!


en eftermiddag nu i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!