minnen

gick igenom ett par usb med gamla bilder på.. detta hittade jag :)


låg och solade på balkongen






lillebror på landet


sprang runt som en liten fotograf på gräsmattan....


vårt landställe


kreta med familjen 2009


bestämde mig för att snorkla.. men ja... klumpiga jag tog sönder simfötterna. förvånande? nja


höll på att ta mig upp igen efter att mitt längsta förhållande tagit slut, och fann en dag två löv som bildade ett hjärta..


var uppe i åre på vinterutbildning med skolan


var utomlands igen...


träffade min lillasyster efter första gången på flera år, och satt därinnan sjukt nervös på Wayne's coffée och åt underbara muffins!


på väg till skolan, dagens outfit


jag och kicki töntade oss på bibblan efter skolan....


AIK-DIF derby med martina, kicki och ellie! :)


var på 90:ornas utspring; här är kicki med sin broder anders




shopping, lunch och lite mer galenheter med tjejerna!


inför studentskiva..


suie :)


gamla fjortisbilder...




VM ;)

Kommentarer
Postat av: Amelie

HAHA, ofta du lyckades ta söner simfötterna:D Sjukt kul tyckte jag, sitter här o skrattar lite för mig själv;) hehe PUSS <3<3

2011-03-23 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!