tjockis-dag

för sådär en vecka sedan tog vi en lite paus från vår diet, och körde på en tjockis dag. allt detta åt vi.... plus frukost på donken, kina buffé och el maco plusmeny på donken (till middag dårå..) ja lite STÖRDA är vi nog...



fyfan, där på kvällen höll jag ju på att spy efter bara två bakelser. nej men då hade jag ju tre bakelser kvar, en marabou chokladkaka, tre toblerone, ett paket med ben&jerrys halfbaked, pringles, godis (typ bara choklad), cola, och popcorn.... snacka om att jag låg och jämrade mig och ångrade att jag stoppat ner så mycket i kundvagnen i affären. kicki var lite smartare och visste att hon aldrig skulle kunna äta så mycket.. så hon satt sen och mobbade mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!