love and other drugs

kom precis hem efter att ha sett filmen "love and other drugs" på bio. den var riktigt sevärd! otroligt fin film! :) det var väl höjdpunkten på hela dagen. har bara gjort en massa vuxengrejer idag. tvättat, städat och kopplat in surroundsystem.. haha. sen har jag pluggat. är snart klar med boken, så förhoppningsvis kommer den andra boken jag ska börja läsa på måndag så då ligger jag lite före "tidschemat". gillar verkligen att vara effektiv och före liksom, för då slipper man stressen att hinna läsa ut något i tid, och man halkar efter. PLUSPOÄNG TILL MIG!

nu ska jag kolla klart på house of wax.. sen ska jag sova :) ha det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!