home at last

nu är jag hemma igen efter att ha varit i stan. letade efter en massa böcker, men fan! allt är ju utlånat. fick med två böcker till kicki i alla fall. sen när jag sitter på tåget så är det en riktig äckel gubbe (ursäkta) men han satt och glodde under hela resan. det besvärade mig dock inte så jätte mycket när jag satt där, för jag var så fokuserad på boken jag läste. men droppen gick när jag skulle av i märsta. då sitter han kvar mittemot mig för att jag satt kvar och när jag kollar upp mot honom för att sen ta mina saker och gå av så hör jag hur han typ stönar. ni vet ett sånt där lust stön, lite andfått. och fortsätter att kolla på mig och sedan försiktigt ler. USCH jag gick av direkt utan en min.

förstår inte hur folk tänker ibland. han måste vart minst femtio år, och hallå jag är nitton! mycket får man stå ut som ung tjej i den här världen. att vissa människor faktiskt inte kan bete sig ordentligt. jag var med om sådana saker rätt ofta när jag var yngre både som ensam och med kompisar. det är otäckt! tänk på det ni som beter er så här, jag personligen tycker inte att det är okej! nu kunde det varit värre än såhär men det är fortfarande som sagt inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!