fourth

nu har jag kommit hem igen, efter att ha tatuerat mig! den fjärde och förhoppningsvis den sista haha.. men riktigt nöjd blev jag :) dessutom så utökade jag min stjärntatuering eftersom jag inte riktigt kände att den var klar. men fy FAN vad ont det gör att tatuera sig på revbenen.. vissa ställen gjorde mindre ont, men på en del ställen gjorde det så ont så att jag var tvungen att fokusera på andningen så att min bröstkorg inte skulle höja sig så att det skulle bli fel eftersom jag var tvungen att hålla andan och spänna mig lite grann så att inte jag skulle rycka till då det gjorde som ondast och ibland var jag tvungen att blunda för att smärtan skulle lätta. men som sagt jag är riktigt nöjd och ska man vara fin så får man lida pin ;)





"la vita sorride a chi sorride di se stessi" eller på svenska: "livet ler mot dem som ler mot sig själva."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!