barndomsminnen

när jag var liten, så var min pappa gift med en kvinna under ett par år och hon och hennes egna barn blev min familj. jag och min syster (alltså ingifta) älskade den här låten och var i bosnien när den kom ut och drömde oss bort och låtsades att vi var jennifer lopez och träffade den där snygga killen och dansade loss som bara den. jag vet inte hur många gånger vi spelade låten om och om igen, vi hade köpt cd skivan på en marknad och tyckte det var hur coolt som helst! nu idag när jag hör låten tänker jag tillbaka på barndomen, på den varma sommaren när vi var där nere i bosnien! minnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!