allt blev knas

sitter nu som sagt (fortfarande) på bussen. vi stannade för upphämtning i norrköping för bara fem minuter sedan men nu är vi back on the roads.. resan har hittils vart lite knasig. det första som hände var att jag råkade ha på högsta volym på min mobil när jag utan att tänka drog ut hörlurarna när musiken fortfarande var på. ingen sa något under de där ca 30 sekunderna (som de tog för mig att släppa allt jag hade i händerna för att låsa upp mobilen och stänga av haha) men jag märkte hur något "diskret" slog in i sätet bakom mig. det värmdes.. tack tack! haha nej men det var lite komiskt. sen sitter en mamma och en tonårsdotter framför mig och små tjaffsar om finnar och acne då mamman säger att dottern ska lyssna på henne för en gångs skull, sluta vara så envis och inte använda finnmedlet så pass mycket. det slutade i alla fall att mamman bytte säte... de pratade ju inte jätte diskret...

äsch nej, nu släpper jag datorn för ett tag för att luta mig mot fönstret och förhoppningsvis få sova lite till. lite musik ska jag definitivt ha i öronen. PUSS på er


en bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!