19 januari

igår så började min kurs i engelska! var rätt nervös innan men det gick snabbt över. sen träffade jag dessutom en tjej jag träffat förrut. Jonna heter hon. kul att hon också ska gå samma kurs som mig! :)
efter det gick vi till biblioteket, och hon hjälpte mig hitta lite kurslitteratur. skönt! nu är det några jag har kvar som jag måste beställa. sen till det allra roligaste: jag bokade tid för att tatuera mig. jippi! har tid den 26e och ska tatuera in en text på revbenen. :) det blir min fjärde tatuering då. läääängtar!

idag har jag bara tagit det lungt och ska snart mysa ner i soffan och kolla på en bra film och äta lite jordgubbar. skönt att få lite sommartankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!