sovmorgon

vaknade nyss och ska ta och äta frukost för att sedan åka in till stan och möta kicki. det blir "morgonträning". känner mig rätt utvilad och riktigt glad! mycket bättre jämfört med igår. ALDRIG kul att vara bakis.

idag har jag lite saker att göra. jag måste se till att läsa ut "the man and the sea" av E. Hemmingway. de här dagarna som är framför mig har jag rätt mycket att göra så att jag sen kan ta det lungt till helgen så sue kommer hit.

ha en fin dag idag! kram


jag och kicki i åttan/nian på gymnasiet under en drama lektion ;)

Kommentarer
Postat av: Suie

jag saknar dig <3

2011-02-21 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!