sjukt rolig lördagkväll!

igår drog jag och kicki hem till jessika och förade! blev grönsaksdippande och ett par glas vitt och härliga samtal! runt elva-tolv tiden rörde vi oss till Oleary's, kalmars absoluta IT STÄLLE. så sjukt underbar stämning! jonna tittade förbi och det blev riktigt mycket dans. när folket drog sig hemåt drog vi på efterfest med ett gäng med härliga människor, och kom inte hem förän halv sex-sex tiden.. lyckad utgång :)

idag vaknade man upp som man förtjänade och jag och kicki käpte hemtmat och drog sen in till stan och kollade på stadium efter lite nya fräscha träningskläder! såklart så gör jag samma tabbe som tidigare att jag trycker på stoppknappen en hållplats för tidigt! fan fan fan va pinsamt! men efter att vi sen suttit ett par timmar på ett mysigt fik inne i stan så drog vi oss hemåt. ser fram emot solsidan och mys i soffan med en kopp te och choklad!

ha en trevlig söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så otroligt vacker min vän!

2011-03-09 @ 17:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!