lördag kväll

hej hopp!

har spenderat heeeela dagen hemma idag, what a shame! det har vart jätte fint väder. känns helt galet att det är snökaos hemma i stockholm medan det är till och från vårväder här nere i kalmar. som igår kväll när det snöade bara sådär jämförelsevis med idag när jag vaknade upp med att solen lyste in genom fönstret och att himlen var ljusblå och fåglarna kvittrade. helt sjukt!

har i alla fall vart hemma idag och pluggat. har läst nästan 100 sidor i "fruit of the lemon" romanen för den här veckan i skolan. sen har jag gått igenom ett par BBC artiklar och sen gått igenom den stora feta gramatik boken.. rätt stolt över mig själv faktiskt! nu lägger jag undan det för ikväll blir det filmmys med glass, choklad och ostbågar. med tanke på hur mycket jag tränar så är det faktiskt okej! haha

ha en suuuper härlig kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!