7 februari 2011

godmorgon!

jag har inte bloggat på ett par dagar, eftersom jag haft fullt upp varje dag med skolan och lite annat. har som sagt suttit med mina kära engelska romaner som ska läsas ut en efter en varje vecka. det är jätte kul, faktiskt och jag hinner med, men den är det annat jag också skulle vilja hinna med som jag inte kan lägga lika mycket tid på. men det ordnar sig!
de två senaste helgerna har jag och kicki dragit ut på o'learys och harry's. sjukt kul! ska väl ut något näst nästa helg också då kicki är klar med sin tenta. och ska försöka blogga lite oftare, ta lite tid för det också som sagt.

ha en bra dag! jag ska ta och äta ett par nutella mackor (frukost haha) och sen sätta igång och läsa. boken "beloved" ska vara utläst imorn och har redan läst 100 sidor så det är bara 200 sidor kvar. wish med luck med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!