soliga 19/4

godmorgon gott folk!
var det bara jag, eller vaknade ni också till att solen lyste in genom fönstret och det pirrade härligt i magen? "DET ÄR SOLIGT IDAG IGEEEN!" =)

har ätit frukost, klätt på mig/fixat mig, borstat tänderna och tänkte sätta mig framför tvn en liten stund och kolla på vakna med the voice innan jag drar till skolan! ska ha genomgång inför tentan på torsdag.

har letat ÖVERALLT efter en solkräm men hittade ingen, men nu har kicki hittat sin! fan vad bra! kan ju inte hålla på och sola såhär utan att använda solkräm.. inte bra!

gårdagens bilder:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!