röd som en kräfta

herregud! fick nog lite föööör mycket sol idag på en gång... borde tagit det lite lungt med kokosnötsoljan... är nämligen rätt så med andra ord mycket röd i fejjan så sitter och stryker på en massa aloe vera gel stup i kvarten. kan riktigt rekomendera det vid bett eller som i mitt fall, solbränna. det svalkar verkligen ner :) brukar egentligen inte bli röd utan brun och lite röd, men som sagt, om man går all-in för fort när man inte har utsatt sig för sol på ett ex antal månader så är det ju inte så konstigt att man blir röd..

ska snart ta och lägga mig. har seminarium imorn vid halv tio och där innan ska jag och kicki ut och springa. bara vi kommer upp. brukar bli så att jag stänger av alarmet hehe.

sov gott fina ni!


en gammal spegelbild ifrån i somras, innan det gav av mot ullared med kicki, gustav och richard :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!