familje träff ute i haninge

på påskdagen (söndags) var jag hemma hos min syster för fika ochdet slutade med grillning, en riktigt maffig solbränna och pollenattacker! blev även en massa studsande på studsmattan med wilma och emma (mina syster döttrar) och såklart min syster maria och hennes kille joakim. INGEN kunde hålla sig borta från den när det väl finns en möjlighet till att få vara barn om ens bara för en stund igen. växer man ens någonsin ifrån flamsandet? i alla fall inte i min familj :)

passade på att ta lite foton på wilma när hon gungade. blev rätt bra bilder ändå. ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!