english history

ska snart snöa in mig med alla jävla böcker i engelsk historia inför tentan i över morgon.. inte alls taggad! inte för fem öre..... ska försöka ta en powernap i sådär en halvitmme (bara jag inte trycker på snooze) och sen koka en massa kaffe så jag kan hålla mig pigg och få något gjort!

satt ute ett tag på gräsmattan och läste när jag kom hem från skolan men det började blåsa så mycket och jag började frysa och gick in istället. borde dessutom vila mitt röda ansikte... hehe :)
smsade lite med jonna och hon hade inte heller fått så mycket gjort med pluggandet. fan jag vill INTE behöva göra omtenta.. orkar inte!

tjing!


en del av mina anteckningar från igår då jag låg ute och solade. (så mycket roligare när det är skrivet med olika sorters färger)

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Smart att skriva med olika färger! :)

2011-04-19 @ 19:29:16
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!