dödshjälp

.. eller euthanasia som det heter på engelska. har precis skrivit klart en uppsats om dödshjälp. kollade igenom min uppsatsbok: Academic writing - a University writing course och kom fram till att det nästan var enklare att skriva en argumenterande text för det har man ju gjort så många gånger på gymnasiet och då skrev och pratade man ju också om de vanliga ämnena dödshjälp, abort och dödsstraff. så så fick det bli! blev faktiskt rätt nöjd med den efter att bara ha läst lite i boken och sedan kokat ihop en två sidor lång text! skrivning har nog alltid varit min starka sida :)

nej nu ska jag ta och kolla lite på film eller ett heroes avsnitt den sista timmen. fira att jag faktiskt gjort någonting på min TO-DO lista.
PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!