dagen före tentan

fan fan fan fan fan! hur kommer jag klara det här... har ju knappt fått något gjort... lär ju sitta hela dagen nu och RÅ plugga!

hade beställt väckning på rummet igår kväll (rocky och jocke) så prick 7 nu imorse så står två killar utanför min dörr, spelar gitarr och som följs av knackningar på dörren. väääldigt effektivt! vaknade direkt och trodde helt seriöst att det var mitt alarm på mobilen som fått fnatt och spelade i hundra decibell eftersom att det var samma melodi som jag har till alarm.

efter en varm dusch och jag är någorlunda pigg i huvet, ska jag börja dricka kaffe/äta frukost och sen börja plugga...

wich me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!