mys i kalmar

vaknade lite sent imorse, och blev en snabbis in på toan för att fixa mig, klä på mig och sedan borsta tänderna. ut i regnet med paraply och cykel runt 7 tiden och jag hann precis med bussen in till kalmar, dyngsur som jag var!

det var nämligen möte på jobbet och efter det satt jag kvar ett tag och började snacka med några tjejer som också jobbade på mitt jobb men inte hunnit träffa än. riktigt gulliga! sen umgicks jag lite med Jonas som också jobbar på mitt jobb och vi tog en tur i hans bil, då han tog med mig på en liten sightseeing i kalmar för att se de viktigaste ställena att känna till, då kicki fortfarande var på föreläsning.

sen träffade jag kicki och maggan och vi gick runt på baronen och kollade i affärer. när maggan sen åkte hem fortsatte jag och kicki shoppa och fyfan vad härliga plagg! :) riktigt höstmysiga. nu är kicki nypiercad och vi ska ta oss hem igen och sen ladda inför idol och besök som vi får! jonas och förhoppningsvis en kompis till honom kommer över. kanske blir ett par glas vin också? HURRA FÖR LILL-LÖRDAG! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!