Mina morgnar

Vet ni hur vackert det är här i Småland? Ni som varit här borde veta det, men för er som inte vart här nere borde åka hit! Jag har dom sagt flyttat ner hit med min bästa vän för att snart börja plugga här. Tänk er att åka över ölandsbron i princip varje dag, och se ner över Östersjön under en. Som idag, det är halvt dimmigt och väl åkandes över möts man av en riktigt vacker syn. Man ser Kalmarstad i dimma och en vacker soluppgång. Och människorna, alla är så otroligt underbara. De är faktiskt mer öppna, och mer hjälpsamma här än i Stockholm. Jag stormtrivs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!