idol

nu sitter jag i soffan efter att ha varit ute i och joggat i området och sedan cyklat typ 20 minuter på motionscykeln :) känner mig riktigt duktig! måste verkligen ta och komma igång med detta nu. det är ju bra för mig.. måste tänka så!

vart en riktigt kort och skön dag på jobbet idag. jonas kom och hämtade mig imorse.. trött som vanligt var jag. blev en rätt lång kväll igår fast jag hade tänkt att lägga mig tidigt. men det var det värt. kicki och linn kom hem och även viktor kom hit så vi kollade lite på film och sen tog jag och jonas en lite kort promenad i mörktet innan vi satte oss i bilen.. gissa vem som körde? jo JAG! :D tredje gången jag kör nu och det är såååå galet kul och jag har äntligen lärt mig vad dragläge innebär, så att jag slipper kärringstoppen. vi körde runt lite bland husen och jag till och med blinkade vid svängar och växlade upp till trean :) jag är grym.. hehe

nu ska jag släppa datorn för ett tag och lägga fokus på älsklings programet! :)

kram!


old times i tvåan på gymnsasiet

Kommentarer
Postat av: Toobi

HAHAHAAHA gumman det där va i 1an =D<3

2010-10-13 @ 10:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!