hejhejhej och hej! :)

det har varit en jobb helg den här helgen. känns riktigt bra för att jag har kunnat komma in i allt, lära mig vart allt finns, och börjat lära känna mina nua arbetskamrater. de är riktigt gulliga! så är huuuur trött som helst! somnade lite smått i soffan för en timme sen sådär men kände att nej, det är nog bäst att vakna till lite och spara sömnen till senare. igår kväll när jag kom hem så hade viktor lagat mat. han hade lagat pasta med en köttgryta typ. riktigt gott! kicki hade slocknat i soffan haha! där satt vi sen, klockan var ett på natten och vi åt middag haha.

nej idag har jag varit på jobbet. en kul dag verkligen men jag har insett att det inte är så bra att ha för små skor på sig. speciellt inte när man jobbar på mcdonalds och inte kan sitta en enda gång på fem timmar! tror jag håller på att få blånagel snart och en riktigt maffig träningsvärk i vaderna har jag fått efter all motion jag fått de senaste dagarna.. HEJA MIG!

nu har kicki följt med viktor till tåget. och jag är ensam hemma i vårt hus och har tänt ljus, dragit ner persienner och sitter ihopkrupen i soffan med datan i knät och lars winnerbäck och melissa horn spelas i högtalarna på full volym! det blir en slapp söndags kväll för mig med tanke på hur duktig jag har varit i helgen. ska väl kolla på tv4.se också då jag missade ett idol avsnitt i veckan då jag var på tjejmiddag i nybro som ligger lite utanför kalmar :)

ha en mysig söndagskväll allihopa!


jag och min sambo hehe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!