gårdagen

skrev ingenting igår så kan ta en liten update.. :) igår gjorde jag inte så mycket. det blev en rätt lugn dag. jag och kicki var in till stan för att köpa lite mat och sedan mötte vi upp suzz, maggan, anna, bella, och mathilda för att gå och äta. blev på en riktigt mysigt restaurang men dyr var den haha! vart en riktigt mysig middag men massa prat och sedan, mätta och belåtna tog vi oss sen hem i mörkret.

fyfan vad roligt vi hade! kicki hade valt fel skor (klackar) så jag sa att "nej men ta av dig dem, så går du i strumpor".. ja det regnade ute och var rätt kallt men det var det bästa alternativet just då då kicki inte orkade gå i dem. det roliga var att kicki sa att hon var rädd för att trampa på sniglarna som låg på vägen. jag sa då att "nej då, de brukar ligga längs trottoarkanten så om du går lite mer hitåt så kommer du förhoppningsvis intre trampa på dem".. ett par minuter senare skriker kicki till: FAN! åååå jävla sniglar! jag trampa på en!!! slutsatsen måste varit: att jag nog aldrig har skrattat så mycket. haha!


Kommentarer
Postat av: Viktoralisha

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-02-24 @ 07:50:36
URL: http://viktoralisha.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!