fredagkväll

hade en riktigt mysig fredagkväll igår. hade tänkt att dra med tjejerna och jonas och hans vänner på laserdoom igår men det blev lite förhinder så istället kom jag hem runt 6-7 tiden och spenderade kvällen med jonas. jag fick övningsköra lite med honom (gick sjukt bra, och det är så sjukt kul att köra bil! hihi), vi kollade på idol och åt lite gott. eller ja.. lite och lite. vi tryckte i oss en kladdkaka, min favorit choklad marabou passion och sen en massa cider och en bra film på det. och vet ni vad jag ÄNTLIGEN hittade? vaniljcola, som jag saknat så mycket. mums! 

sen runt 2-3 på natten kom kicki och linn hem efter att ha varit ute på krogen, tydligen fortfarande fulla hehe men jag sov som en stock då jag skulle upp och jobba dagen efter :) hade ni en bra fredagkväll?




härliga bilder från min studentskiva i våras, och temat var film ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!