23 september 2010

idag har varit en händelserik dag! jag, kicki och linn drog till maggan i nybro igår efter de slutat i skolan och dit kom suzz, anna och ida också :) vi hade supermysigt! det blev en riktig tjejkväll med idol, pizza, film, kärleksmeditation och sen en massa tjejsnack. när vi väl kom i säng så var klockan halv tre på natten haha!

idag så vaknade vi väl runt 11 och åt en stor god frukost allesammans och sen gjorde vi oss lite iordning och tog oss in till nybro eller ja deras lilla "stan". vi kollade lite på torget där det fanns en massa stånd. sen kom vi förbi ett stånd med en massa pumpor inför halloween och de var hur coola som helst i alla fall vissa av dem. sen så bara sådär sticker det till riktigt hårt på låret. oj vad det gjorde ont! det var inte någon humla eller geting utan det verkar ha varit ett kryp med någon tagg och gissa om jag blev rädd? vi tog oss till en toalett där vi kollade vad det kunde varit och oj det gjorde ont. det bästa vi kunde göra var att ta oss till vårdcentralen och satt där ett tag då det var ont om sköterskor. suck haha men det var ingen fara i alla fall med tanke på att vi bor i sverige och att det inte finns sådana farliga djur. TACK GODE GUD för jag hatar verkligen kryp för jag hatar att bli stucken. jag hatar bett eller utslag övet huvudtaget....

i alla fall, kicki stannade kvar hos maggan då de skulle på spinning ikväll men jag drog hem med linn med tanke på att de ringde mig imorse från jobbet och ville att jag skulle jobba imorn.

nu ska jag fortsätta kolla på lite tv och äta världens godaste choklad enligt mig.. marabou passion ;)

sov gott allihopa, det ska jag göra i alla fall :) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!