tjugonionde oktober två tusen tio

godkväll eller man kanske ska säga godnatt..?

kan inte sova, eller har inte försökt än men jag är absolut inte trött. idag har jag sovit ut, vaknade väl sådär runt tolv och satte mig framför datorn, städade lite grann och började att packa ihop träningskläder. därefter åkte jag och kicki till gymmet. fyfan vilken härlig dag att träna! det började med att vi körde 45 minuter på crosstrainern på "fat burning" programmet.. grymt härligt att träna samtidigt som man kollar på top model och smallville.. haha allt går ju så mycket fortaaare.. ;) efter det körde vi lite styrketräning. efter det var vi inte ett dugg trötta, helt sjukt! kände mig som en riktig duracell kanin som bara går och går och går... och ja ni vet resten. hehe

efter att sen också kört ett riktigt jäkla härligt spinningpass så fick man koppla av i bastun. nästa gång får det bli bubbelpoolen också :) men det är inte allt.. jag och kicki storhandlade en massa mat och snacka om att det var billigt. vi fick tre hela stora fyllda kassar med mat för bara 500 kronor. otroligt värt! ja, så har min dag sett ut. inte gjort mer än att träna i princip :) skönt var det!

nu ska jag väl ta tag i det där med att sova, så att man kommer upp imorn. ska nämligen det allra första jag tänkt göra under dagen; köra bodypump!

sov gott!


en bild från i våras då jag var ute och sprang :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!