skräckistime

nu ska jag passa på att kolla på lite skräckfilmer när jag ändå är ensam här hemma. (jag älskar skräckfilmer haha, kanske därför jag är så rädd när jag är själv ute i mörker om kvällarna. måste ha sett för många, så jag har skrämt upp mig själv för mycket och sen blivit härdad på något sätt)
ingen annan brukar vilja kolla på skräckfilmer med mig, så då får jag göra det själv då. först ut blir unrest. den verkar sjukt äcklig! och sen blir det nog hatchet. hoppas de är riktigt nervkittlande annars blir jag besviken. jag klarar verkligen inte att se på riktiga b-filmer!

till det ska jag äta pasta och hamburgersås och dricka english breakfast tea. (teet tar mig verkligen tillbaks till england när vi hos min värdfamilj under språkresan för ett par år sen alltid fick englishbreakfast tea morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll.. som man alltid får när man är hos dem nu också. gud vad jag saknar dem!)

back to the real subject.. nu börjar snart filmen och maten är klar! tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!