läkarbesök

Bon soir!

idag tog jag mig till läkaren för att kolla upp min hals. den är som sagt helt öm och mina halsmandlar är uppsvullna till golfbollar. efter en tids väntan mellan undersökningarna och blodproven och allt så sa de att de skickat prover till labbet och att de trodde att de kunde vara halsfluss. så nu sitter jag här med penicillin som jag ska äta i tio dagar. jag hoppas det verkligen blir bättre!

annars har det inte hänt så mycket. längtar tills jag kan skriva mer. vill lägga upp bilder och blogga på om allt möjligt men jag har inte riktigt orken till det just nu så det blir så lite som det blir. och kicki har fått sin hemtenta just nu så lär inte bli så mycket tid för mig vid datan heller.

jag hoppas att ni har haft en underbar dag. det är så jäkla kallt ute just nu. men som tur är har vi fått upp värmen i huset nu när vi eldat. hyrevärden borde komma snart och fixa in den där värmepumpen! ;)
kram


Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas du blir frisk snart gumman :) Haha så jag slipper höra ditt tjat här hemma ;D <3

2010-10-20 @ 00:14:01
URL: http://kristinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!