kärlek

en sak jag har märkt är att jag under det senaste året faktiskt lärt mig att älska mig själv och lärt mig att jag inte behöver vara beroende av någon annan. vi behöver inte andra för att känna oss speciella. det är något du själv ska veta. tvivla inte på dig själv. du ska inte behöva vara beroende av en annans kärlek. jag snackar inte om vänner eller familj utan om att hitta flickvän/pojkvän. jag har alltid varit en tjej som föredrar förhållande och lång underbar kärlek. det gör jag fortfarande, men ändå är jag inte densamma.

jag har lärt mig att vara oberoende. jag lär mig fortfarande mer och mer, men har aldrig kännt att det riktigt är skönt att vara oberoende, att vara singel. det är faktiskt helt underbart! har aldrig riktigt förstått andra när de berättat att de haft den känslan men nu förstår jag verkligen. kärlek dyker upp en dag. en dag så kanske jag möter "honom" men förfan inte nu! det låter som en världsberömd klyscha men det är så himla sant! lev livet som ung, se dig om och förverkliga dina drömmar! .. det är något jag ska göra! som det ser ut nu så ska jag utomlands; jorden runt, jobba som flygvärdinna, jobba på ett stort företag och träffa en massa människor från olika länder. jag vill se mig om, och tänka tillbaka på mitt liv som en resa. en resa om spännande äventyr, människor jag träffat och erfarenheter/kunskaper jag skaffat, och sen vill jag satsa på kärlek, familj.. hus villa och volvo.. HAHA!

live and be independent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!