hemma

är fortfarande inte helt frisk men imorgon ska jag till jobbet igen. måste tjäna pengar, så hemskt men så sant som det låter. kickin är hos några vänner från skolan ikväll men kommer förhoppningsvis hem ikväll. jag håller på och lagar urgod mat. det blir pasta med napoli sås (italiensk pasta sås) med lilla sallad  och sen honungstee. efter det blir det chips och choklad. fyfan jag och kicki tryckte i oss i princip en hel påse idag. fyfan vad gott! :D

nej nu måste jag kolla till pastan och sen ska jag äta maten framför paradise hotel! säsongstart ikväll ju! wiiiiiie!

 
en AS god pastarätt som jag lagade i somras innan jag flyttade! :) såsen är gjord med kycklingfilé som jag stekte först, sen lade jag till kokosmjölk och en massa kryddor. fyfan vad gott det var! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!