BAKISDAG

fyfan vad kul det var igår! jag säger bara HALLELULJAH! tack framförallt ela, kicki, jonas, amanda, och carro för den otroligt sköna utekvällen igår, har inte haft en sån rolig utekväll på lääääänge.

det började med att jag kom hem från jobbet och gjorde mig i ordning. jag och kicki fastnade ett tag i soffan och snackade men sen jävlar var det att rota igenom hela garderoben efter kläder! när jonas kom så åkte vi in till kalmar och hämtade upp elis kanelis och sen drog vi till oskar, en kille från jobbet där en massa andra befann sig. vi började föra, och fyfan vad goda drinkar ela gjorde. lite halvlulliga drog vi oss sen därifrån och vidare till km.

otroligt skönt ställe att vara på. jag personligen är så jäkla trött på att hela tiden dra ut, dansa, dricka osv.. som kicki och jag pratade om igår så har man ju gjort det för många gånger sen man fyllde 18 (låter som en pensionär hihi) men om man är med rätt folk och sen varierar uteställen så blir allt nog mycket roligare.
där satt vi ett tag, snackade med en massa folk och beställde in dricka. det roliga var att ela, bara ett par timmar tidigare berättade om en shot som är 50 procentig och hette lucky strike. och sen när jag och kicki väl står i baren, frågade jag killen i baren om det starkaste de hade.. och han gav mig just en lucky strike. ela: MEN DET DÄR ÄR JU DEN JAG SNACKADE OM! är det din?! :D haha

hur som haver, vad är en utekväll utan snabbmat? vi drog förbi MAX som är nyöppnat här i kalmar och jag tycker synd om dem som jobbar där, idag som nykter. vi förvirrade nog dem lite för mycket med alla våra beställningar hit och dit. väl hemma var klockan halv fyra och vi slocknade direkt!

slutsats: så jäkla underbara vänner! .. hur var din fredagskväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!