ÄLSKADE FÖRÄLDRAR

pappa ringde mig idag och berättade att han och min låtsas mamma hade pratat lite grann om att de nämligen tänkte köpa en data till mig! SNACKA OM JAG BLEV GLAD! :D precis vad jag behöver just nu men som jag inte kan lägga pengar på. riktigt behöveligt! pappa sa att det var för att de är stolta över att jag klarar allt nytt med att flytta hemifrån och att ta hand om ekonomi och sådan själv men också för att jag snart fyller år. så nu har jag suttit nästan halva kvällen sen jag kom hem från träningen, och kollat på datorer. och jag har hittat den.. det är en HP pavilion DV6-3008.



den är sjukt snygg, prisvärd och riktigt bra med tanke på datorns minne, hårddisk och tillbehör i den och lite sånt. tänk vad underbara föräldrar kan vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!