9 oktober 2010

är inte mycket mer än bakis, hungrig, trött och förkyld. men ändå på riktigt bra humör :) idag var det tänkt att festa med amelie och hennes gäng men eftersom jag nu sitter hemma med näsdukar hit och dit och en hals som gör ont tror jag att jag inte ska göra något annat än att bara vara hemma och försöka bli frisk. jobbar nämligen rätt mycket nu i veckan. fan fan fan jag hade verkligen sett fram emot ikväll!

nu ska jag ta något att äta och sen upp till brevlådan för att kolla om man fått någon post. räkningar kanske? eller njä det måste vara lite för tidigt för det?

ha en härlig lördag!


gud vad härligt det ser ut! fotot är taget i juli innan vi flyttade in. saknar sommar'n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!