31 oktober 2010

äntligen hemma! jobbade 10-15 idag och därefter satt jag kvar ett tag och pratade med lilla elin :) efter ett gympass på 45 minuter och en anställd kom fram till mig och frågade om jag hade långt kvar då de stängde, så är jag nu äntligen hemma! ska ta en dusch och bara njuta av kvällen som är kvar :)

tog även ett långt prat med jonas. han hämtade upp mig efter träningen. efter omständigheterna kände jag att det var bäst, att vi borde fortsätta som vänner..

fan fan fan! imorn jobbar jag till 03.. suck! eftersom mina bussar slutar gå redan vid 23 så kommer jag sova hos amelie. skönt att det löser sig i alla fall :)
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!