26 oktober 2010

tjohej!

jag vet.. det har varit heeeelt dött här men jag lovar att det finns en riktigt bra förklaring till det! jag har i alla fall haft otroligt underbara dagar.. känner mig så underbart glad och lycklig, peppad till max och läängtar sååå till jul och nyår! ;) mer säger jag inte..

äter fortfarande de där jäkla penicillin tabletterna.. fast jag ska inte klaga, det har gott bra! tror ändå jag har missat att ta några ibland. man ska nämligen ta tre stycken per dag.. hehe men jag ser en stor skillnad på mina halsmandlar och det är lika med; TOPPEN!
imorn väntar en lång och dryg dag.. lär gråta en skvätt också. nog om det (hehe.. ja vad är det jag snackar om..?) men sov så jätte gott. det ska jag göra :)

kram


Kommentarer
Postat av: Dahna

Heeeej bruden :D Hörde av Janira att du var i Stockholm.. du måste ju komma och säga hej till mig, jag jobbar imorgon :) 14-23 <3<3

2010-10-27 @ 21:43:53
URL: http://dahnatilley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!