17 oktober 2010

förlåt kära vänner! förlåt till mig själv. det var ett par dagar sen jag bloggade och det är ju princip en del av vardagen. bättring nu!

jag har i alla fall hunnit blivit sjuk igen. i helgen var jag ute med ela, carro och kicki och sen kom jonas och skulle hämta upp oss. men jag försvann. haha jag tappade bort ela och sen visste jag inte hur jag skulle komma hem. men en taxi resa senare så var jag hemma och fick äntligen min jacka tillbaka som med andra grejer låg i jonas bil. oj vad jag frös! annars har jag varit på äventyrsbadet också där jag och kicki badade lite och simmade.

om jag sen ska berätta lite om idag så har jag sovit. jag sov till tre. TRE på dagen! fyfan vad chockad jag var när jag gick upp "imorse" och då kunde jag sovit mer. vi blev hembjudna till jonas på middag. vi umgicks med han och hans brorsor och sen firade vi vår lilla månads dag lite också. och vet ni vad? jag fick övningsköra också! :D
fyfan jag älskar att köra bil! jag körde inte lite idag heller, och stolt är jag för med tanke på att jag bara kört några gånger så är jag sjuuukt duktig! idag körde jag dessutom förutom på landsväg som jag kört på tidigare, körde jag också på större väg med möten och kom upp i 80 km/h. wooohoo! körtkort snart kanske? ;)

nu ska jag laga lite mat och somna framför den öppna brasan hihi. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!