12 oktober 2010

hej bloggen!

idag har jag varit på öb och handlat hem en massa godsaker. nu har jag och kicki ett skåp fyllt med chipspåsar och en massa godis! om det var någon som en gång sa att man ska bunkra upp inför vintern så är det det vi har gjort nu. eller ja i alla fall inför helgen ;)

jag och jonas åkte även förbi köpcentrumet här på öland där jag äntligen hittade det jag sökte! jag har nu tagit upp en hobby. jag har börjat måla! och jag köpte hem en massa penslar, oljefärg och mycket mycket mer! fyfan vad glad jag är :) efter att ha varit hemma sen i några timmar och redan målat min första tavla så var det dags att ta sig till jobbet. jobbade bara fyra timmar idag men fyfan vad skönt! nu ska jag lägga ifrån mig datorn och börja måla på min andra tavla. har även en tankte på att starta ytterliggare en blogg där jag kommer att fokusera på min hobby.. målandet :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!